ТОП 10 Често задавани въпроса (FAQ) в Дентални центрове Фармадент – гр. Варна

1. ❓Работите ли със Здравната каса (НЗОК)?

Да, Фармадент има договор с НЗОК. Предлагаме прегледи и лечение по здравна каса за здравноосигурени пациенти. При записване уточнете дали искате лечение по НЗОК.

2. ❓Предлагате ли спешна дентална помощ?

Да, имаме спешен кабинет, отворен всеки ден от 8:00 до 22:00 ч., без нужда от предварително записване. Получавате бърза помощ при болка, счупване на зъб и други остри състояния.

3. ❓Боли ли по време на лечение?

Работим с щадящи и безболезнени техники, включително лечение с микроскоп и анестезия. Децата и възрастните се чувстват спокойно и уверено по време на процедурата.

4. ❓Какви импланти използвате и колко дълго издържат?

Използваме сертифицирани зъбни импланти с дългогодишна трайност. Всеки пациент получава индивидуален план след преглед и образна диагностика.

5. ❓Колко време отнема поставянето на фасети/брекети/алайнер?

  • Фасети: до 2 посещения
  • Брекети: индивидуално, обикновено до 2 часа
  • Алайнери: след сканиране – готови до 10 дни

Всичко се съобразява с вашите нужди и желания.

6. ❓Работите ли с деца?

Да, предлагаме детска дентална медицина и ортодонтия. Работим с внимание, търпение и подходяща атмосфера, за да изградим доверие и добри навици от малки.

7. ❓Имате ли рентген и микроскоп на място?

Да, предлагаме пълна диагностика на място – 2D и 3D рентген, както и лечение с дентален микроскоп. Това гарантира точност и прецизност в терапията.

8. ❓Как мога да си запазя час?

  • Онлайн чрез формата на сайта
  • По телефона
  • На място в някой от двата центъра

Ще ви се обадим за потвърждение.

9. ❓Колко струват услугите ви?

Цените са конкурентни и прозрачни. Предлагаме консултация и изготвяне на индивидуален план с оферта. Работим и по НЗОК при възможност.

10. ❓Какви обучения предлагате?

Съвместно с ЦПО „Хипократ“ организираме курсове за дентални асистенти и медицински специалисти. Разгледайте всички предстоящи обучения в специалната ни секция.

11. ❓Какво включва първичният преглед и колко струва?

Първичният преглед включва оценка на оралното здраве, изготвяне на план за лечение и, при необходимост, препоръка за допълнителни изследвания. Цената на прегледа може да варира в зависимост от конкретната услуга и дали пациентът е здравноосигурен.

12. ❓Предлагате ли услуги за пациенти с увреждания или специални нужди?

Да, Фармадент се стреми да осигури достъпна и комфортна среда за всички пациенти, включително тези с увреждания или специални нужди. Препоръчваме предварително да се свържете с нас, за да обсъдим специфичните ви изисквания и да осигурим необходимото съдействие.

13. ❓Какви мерки за хигиена и безопасност прилагате във връзка с COVID-19?

Фармадент следва всички препоръки на здравните власти за предотвратяване на разпространението на COVID-19, включително редовна дезинфекция, използване на лични предпазни средства и контрол на достъпа до клиниката.

14. ❓Мога ли да получа разсрочено плащане за по-скъпи процедури?

Да, предлагаме възможности за разсрочено плащане при определени условия. Моля, обсъдете тази възможност с нашия екип по време на консултацията.

15. ❓Какви са препоръките ви за поддържане на добро орално здраве между посещенията?

Препоръчваме редовно четкане на зъбите поне два пъти дневно, използване на конец за зъби, избягване на прекомерна консумация на захар и редовни профилактични прегледи на всеки шест месеца.